مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 03:002023-08-16بين الملل

ابراز نگرانی آمریکا نسبت به تحولات صنعت اتمی چین


ابراز نگرانی آمریکا نسبت به تحولات صنعت اتمی چین - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کشور آمریکا به عنوان دارنده بزرگترین زرادخانه تسلیحات هسته ای و تنها استفاده کننده از بمب اتمی علیه یک کشور دیگر، نسبت به تحولات صنعت هسته ای نظامی چین ابراز نگرانی کرد.

آنتونی کاتن رییس فرماندهی راهبردی در وزارت دفاع آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت که واشنگتن نگران تمام تحولات در حوزه تسلیحات اتمی چین است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، کاتن مدعی شد که چین این فرصت را دارد که به تجربه چندین ساله آمریکا و روسیه برای ایجاد سامانه های تسلیحات اتمی تکیه کند.

وی که در یک نشست خبری صحبت می کرد، اظهار داشت که چین در موقعیتی است که می تواند بیشتر سیستم هایی را که توسط دو قدرت اتمی بزرگ جهان، در حال تولید یا ارتقا هستند، بسازد.

این مقام ارشد پنتاگون در پاسخ به این سوال که وزارت دفاع آمریکا بیشتر از همه نگران کدام سیستم اتمی چین است، گفت: تمام آنها .

طبق این گزارش، کاتن توضیح داد: ما هفتاد سال است که این کار را انجام می دهیم و آنها فکر می کنند که می توانند از صفر شروع کنند و بهترین پیشرفت ها را ببرند.

آنها می توانند، برای مثال، بیشتر سیستم هایی را که در حال تولید هستند، بسازند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی آمریکا نسبت به تحولات صنعت اتمی چین

ابراز نگرانی آمریکا نسبت به تحولات صنعت اتمی چین