مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-09اقتصادي

32 درصد برق در کرمانشاه مربوط به مشترکان خانگی است


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کرمانشاه با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و 800 هزار مشترک مصرف برق در غرب کشور، گفت: 32 درصد برق در کرمانشاه مربوط به مشترکان خانگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسدی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شرکت برق منطقه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت مسئول خرید، تأمین و انتقال انرژی برق سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام را برای 744 کیلومتر مربع با جمعیت سه میلیون و 400 هزار نفر را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تأمین برق منطقه در 14 نیروگاه بزرگ تأمین می شود، افزود: در حال حاضر میزان برق تولید شده بیشتر از میزان برق مصرفی منطقه بوده و سه هزار و 958 مگاوات برق در منطقه تولید می شود که از این میزان در تابستان سال گذشته 2 هزار و 121 مگاوات و در تابستان امسال نیز حدود 2 هزار 63 مگاوات مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب استان کرمانشاه با تاکید بر فراهم بودن زیر ساخت ها برای تولید برق مورد نیاز منطقه، تصریح کرد: این تأمین نیاز بر حسب جمعیت و نیاز سه استان تأمین شده که یک میلیون و 820 مشترک در استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان به ثبت رسیده که 820 مشترک از ین جمعیت مربوط به استان کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 درصد برق در کرمانشاه مربوط به مشترکان خانگی است

32 درصد برق در کرمانشاه مربوط به مشترکان خانگی است