مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-21اقتصادي

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر: رزمندگان حوزه اقتصادی، بازاریان هستند


رزمندگان امروز در حوزه اقتصادی بازاریان هستند و هر کسی که نیت قلبی با نظام داشته باشد بسیجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سلمان بحرانی فرمانده حوزه اصناف بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار، بسیج در کنار نظارت بر توزیع کالاهای اساسی، برای اجرای صحیح کالا برگ های الکترونیکی اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی افزود: بیش از 40 مغازه به کالا برگ الکترونیکی متصل هستند که گزارش آن به فرمانداری بوشهر ارسال شده است و بسیج همواره تلاش دارد در کنار وظایف خود، در راستای رفع مشکلات بازاریان اقدامات لازم را انجام دهد.

  امید سامری رییس اتاق اصناف استان بوشهر نیز با بیان اینکه از ابتدای ورود به اتاق اصناف در خصوص برخی از چالش ها تجربه های لازم وجود نداشت گفت: حضور بسیج اصناف نکات کلیدی داشت که در برخی موارد تأثیرگذار بود؛ در استان 62 هزار واحد صنفی دارای مجوز و در مرکز استان 11 هزار واحد فعال وجود دارد.

  وی افزود: در استان بوشهر 18 اتحادیه وجود دارد که مجموع این آمار تقریباً نیمی از جمعیت استان را در حوزه اصناف در برمی گیرد.

  سامری با اشاره به سیاست دشمن در حوزه بازار، خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد بنابراین از دولت ها انتظار داریم توجه به بازار داشته و در کنار کسبه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر: رزمندگان حوزه اقتصادی، بازاریان هستند

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر: رزمندگان حوزه اقتصادی، بازاریان هستند