مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-20اقتصادي

توزیع بیش از2500 تن آرد خانه پزی بین روستاییان همدان


مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2500 تن آرد خانه پزی در راستای خدمت رسانی به روستاییان و کشاورزان این استان توزیع شده است.

- ایسنا/همدان مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2500 تن آرد خانه پزی در راستای خدمت رسانی به روستاییان و کشاورزان این استان توزیع شده است.

مسعود اکبری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می کند، ادامه داد: شهرستان کبودرآهنگ با توزیع حدود 350 تن بیشترین میزان توزیع آرد خانه پزی را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه عمده شرکت های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستاییان هستند، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان از مهمترین فعالیت های شبکه تعاونی روستایی استان همدان محسوب می شود.

اکبری هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستاییان دانست و افزود: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی های روستایی، کاهش رفت و آمد روستاییان و صرفه جویی در وقت و هزینه است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از2500 تن آرد خانه پزی بین روستاییان همدان

توزیع بیش از2500 تن آرد خانه پزی بین روستاییان همدان