مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-28سياسي

رخت عزای سالار شهیدان بر تن مردم خوزستان


همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی آیین سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و 72 یار باوفایش با حضور مردم همیشه در صحنه در نقاط مختلف خوزستان برگزار شد.

-   همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سید شهریار اولیایی پور فرزند سید علی که در تاریخ 18 آذرماه سال 1338 دیده به جهان گشود و پنجم مردادماه سال 1365 در اراک به شهادت رسیده بود در کنار تربت پاکش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

  همچنین همزمان با عاشورای حسینی آیین عزاداری در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در جوار تربت پاک سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی، سردار شهید داریوش باقری کاهکش و سردار شهید جبار دریساوی برگزار شد که حجت الاسلام سعید شحیطاط در این برنامه به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

  همچنین همزمان با روز عاشورای حسینی صبح امروز دعای ندبه با حضور خیل عاشقان و جمعی از رزمندگان اسلام در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار شد که حجت الاسلام سید مرتضی موسوی در این آیین به سخنرانی پرداخت و محمد مهدوی خواه نیز در این آیین مرثیه سرایی کرد.

عزاداری هیئت اصحاب الحسین(ع) در سوگ سرور شهیدان همزمان با عاشورای حسینی مراسم سوگواری و عزاداری با حضور مردم اهواز در مسجد الغدیر کوی جمهوری اسلامی برگزار شد که شیعیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخت عزای سالار شهیدان بر تن مردم خوزستان

رخت عزای سالار شهیدان بر تن مردم خوزستان