مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-14اجتماعي

پویش «اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه ها» اجرا می شود


در راستای تقویت منابع و مجموعه کتابخانه های عمومی پویش بزرگ «اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی» در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.

- تبریز- در راستای تقویت منابع و مجموعه کتابخانه های عمومی پویش بزرگ اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در راستای تقویت منابع و مجموعه کتابخانه های عمومی پویش بزرگ اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی در استان اجرا می شود.

در این طرح اساتید و دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی استان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی، کتاب های نو یا کتاب های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند تا ضمن فراهم آوری زمینه برای همنشینی با کتاب، آگاهی و دانایی را برای عموم مردم استان به ارمغان آورند.

گفتنی است، اکنون در کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی بیش از 3 میلیون و 300 هزار نسخه کتاب موجود است.

یکی از مهمترین اهداف اجرای پویش بزرگ اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی افزایش تعداد کتاب های کتابخانه های عمومی استان به میزانی است که به ازای هر نفر در آذربایجان شرقی حداقل یک جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه ها» اجرا می شود

پویش «اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه ها» اجرا می شود