مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-19حوادث

تحقیقات قضایی از تصادف های خودروهای خودران جنرال موتورز


رگولاتور حوزه خودرو در کالیفرنیا روز جمعه اعلام کرد در حال بررسی حوادث اخیر مربوط به خودروهای خودرانی است که توسط واحد کروز جنرال موتورز در سانفرانسیسکو مدیریت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مقامات کالیفرنیایی از جنرال موتورز خواسته اند تا استفاده از نیمی از تاکسی های خودران خود را متوقف کند.

بیانیه اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا پس از آن صادر شد که یک تاکسی خودران کروز در اواخر روز پنجشنبه با یک وسیله نقلیه امدادی در سانفرانسیسکو تصادف کرد که آخرین تصادف مربوط به خودروهای خودران بود.

جنرال موتورز موظف است اقداماتی را برای بهبود ایمنی جاده ها انجام دهد و با کاهش 50 درصدی استفاده از خودروهای مذکور نیز موافقت کرده است.

رگولاتوری کالیفرنیا در بیانیه ای تصریح کرد: این حق را برای خود محفوظ می داریم که پس از بررسی حقایق، مجوزهای آزمایش و/یا استقرار خودروهای جنرال موتورز را به حالت تعلیق درآورده یا لغو کنیم .

جنرال موتورز روز جمعه در بیانیه ای در مورد این تصادف گفت: خودرو خطر تصادف را شناسایی کرد و مانور ترمز را آغاز کرد و سرعت خود را کاهش داد، اما در نهایت نتوانست از برخورد جلوگیری کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات قضایی از تصادف های خودروهای خودران جنرال موتورز

تحقیقات قضایی از تصادف های خودروهای خودران جنرال موتورز