مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-06سياسي

تمام عملکرد نظام در حضور باشکوه مردم تجلی می یابد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه نبود میدان تجمع در شهرکرد یکی از مشکلات است، توضیح داد: نهادهایی مانند شهرداری این موضوع را در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم تجمع چندین هزار نفری را داشته باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه نبود میدان تجمع در شهرکرد یکی از مشکلات است، توضیح داد: نهادهایی مانند شهرداری این موضوع را در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم تجمع چندین هزار نفری را داشته باشیم.

موسی انصاری 15 مردادماه در نشست استاندار چهارمحال وبختیاری با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 1359 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد، اظهار کرد: در بخشی از اساسنامه شورا اهدافی همچون سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، راهبری و همکاری در برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی، سیاسی و انقلابی یعنی مراسم جمهوری اسلامی تعریف شده است.

وی با ذکر اینکه برپایی برنامه های مناسبت های مختلف ضرورت دارد، ادامه داد: تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور از طریق نمایش قدرت مردمی و نرم کشور، افزایش وجاهت و اعتبار نظام در صحنه بین المللی، تقویت وحدت و وفاق ملی، ایجاد ثبات در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام عملکرد نظام در حضور باشکوه مردم تجلی می یابد

تمام عملکرد نظام در حضور باشکوه مردم تجلی می یابد