مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-10اقتصادي

رشد 57 درصدی اخذ مالیات در سالجاری


مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به اینکه در سال جاری در استان 10هزار و 300میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشتیم که از این میزان 9هزار و 800 میلیارد تومان درآمدهای پیش بینی شده استان است، - ایسنا/مازندران مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به اینکه در سال جاری در استان 10هزار و 300میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشتیم که از این میزان 9هزار و 800 میلیارد تومان درآمدهای پیش بینی شده استان است، گفت: در سال گذشته 6 هزار و 400 میلیارد تومان مالیات و 942 میلیارد تومان هم عوارض اخذ شده بود که بین دهیاری و شهرداری ها توزیع شد.

محسن اسلامی ورکی در گفت وگویی ضمن تبریک روز خبرنگار با اعلام اینکه از مالیات ستانی سنتی به سمت مالیات ستانی هوشمند و مدرن در حرکت هستیم، اظهار کرد: اصحاب رسانه در ترویج و تبیین فرهنگ مالیات باید در کنار دستگاه اجرایی متبوع قرار گیرند.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ مالیاتی در جامعه، نقش و تاثیرگذاری مالیات بر درآمدهای ملی افزود: اینکه مالیات ها کجا هزینه می شود سوال همیشگی مودیان است لذا لازم است در این زمینه اطلاع رسانی درست صورت گیرد.

اسلامی با بیان اینکه مالیات باید از صاحبان درآمد بیشتر اخذ شود، عنوان کرد: با تشکیل مرکز مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی توانستیم بالغ بر 100هزار مودی جدید شناسایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 57 درصدی اخذ مالیات در سالجاری

رشد 57 درصدی اخذ مالیات در سالجاری