مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-19اقتصادي

احیای کارخانه های راکد بهترین اقدام دولت سیزدهم


یک کارشناس بازار کار با بیان این که دولت سیزدهم در احیای کارخانه های راکد و تعطیل شده عملکرد مثبتی از خود نشان داد، گفت: دولت به معنای واقعی برای مقابله با تورم تلاش می کند و باید دست سودجویان و واسطه گرانی که مخل امنیت بازار شده اند را قطع کند.

- یک کارشناس بازار کار با بیان این که دولت سیزدهم در احیای کارخانه های راکد و تعطیل شده عملکرد مثبتی از خود نشان داد، گفت: دولت به معنای واقعی برای مقابله با تورم تلاش می کند و باید دست سودجویان و واسطه گرانی که مخل امنیت بازار شده اند را قطع کند.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد دوساله دولت سیزدهم و تحقق برنامه های دولت ابراز عقیده کرد و گفت: یکی از اقدامات مثبت و موثر دولت سیزدهم احیای کارخانه های راکد و تعطیل شده بود که باعث شد بسیاری از کارگرانی که خانه نشین شده بودند، روحیه گرفته و به کار بازگشتند.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم و در تعامل دولت و قوه قضاییه بسیاری از کارخانه هایی که با مشکلات عدیده حقوقی و قضایی و مالیاتی یا بدهی بانکی مواجه و تعطیل شده بودند، به چرخه تولید برگشتند که از این نظر بهترین اقدام دولت آقای رییسی بود، در حالی که پیش از این در احیای کارخانه ها موفق نبودیم و موانع نه تنها برطرف نمی شد بلکه دودش به چشم کارگران می رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه های راکد بهترین اقدام دولت سیزدهم

احیای کارخانه های راکد بهترین اقدام دولت سیزدهم