مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-15سياسي

حادثه غمبار شیراز ملت ما را بیدارتر می کند


سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با صدور بیانیه مشترکی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ را محکوم کردند.

- ایسنا/سمنان سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با صدور بیانیه مشترکی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ را محکوم کردند.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان 24 مردادماه ضمن محکوم کردن شهادت مظلومانه زوار این امامزاده واجب التعظیم(ع)، اعلام کردند: این گونه جنایات کورکورانه، جدای از هویدا کردن چهره کریه جنایتکاران و مدعیان دروغین حقوق بشر، ملت بزرگ ایران اسلامی را بیدارتر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از استانداری سمنان،در بیانیه محکومیت اقدام تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم دیگر بار دست جنایتکاران و قاتلان داعش در حادثه ای تلخ و اسفناک به خون جمعی از زائران بیگناه و مظلوم حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) آغشته کشت و اوج رذالت و شکست این مزدوران خود فروخته را در مقابل چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه غمبار شیراز ملت ما را بیدارتر می کند

حادثه غمبار شیراز ملت ما را بیدارتر می کند