مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-01سياسي

اسارت اهل بیت (ع) مکمل حادثه کربلا بود


امام جمعه گناوه با بیان اینکه اسارت اهل بیت(ع) مکمل حادثه کربلا است گفت: حضرت زینب(س) و اهل بیت(ع)، پیام رسان خون امام حسین(ع) شدند و حادثه کربلا را تبیین کردند.

- گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه اسارت اهل بیت(ع) مکمل حادثه کربلا است گفت: حضرت زینب(س) و اهل بیت(ع)، پیام رسان خون امام حسین(ع) شدند و حادثه کربلا را تبیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی دوشنبه شب در مراسم عزاداری دهه دوم محرم در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) گناوه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت اظهار داشت: حوادثی که در عالم رخ می دهد هر چند هم جانکاه باشد بعد از گذشت مدت زمانی به دست فراموشی سپرده می شود چرا که عالم مادی دستخوش تحول و دگرگونی ها است و همه عوامل مادی روزی از بین می رود.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه در این میان و بر خلاف عالم مادی، انسان های الهی هر چه زمان بر آنها بگذرد کهنه و فرسوده نمی شوند، گفت: کهنه و فرسوده شدن و فرسایش پیدا کردن از ویژگی های عالم ماده است ولی انسان های الهی هیچ گاه فراموش نمی شوند و وجود مبارک امام حسین (ع) یکی از انسان های الهی و آسمانی که هر چه تاریخ بر آنها بگذرد خاموش نمی شود و به دست فراموشی سپرده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسارت اهل بیت (ع) مکمل حادثه کربلا بود

اسارت اهل بیت (ع) مکمل حادثه کربلا بود