مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-19اجتماعي

بارش های همرفتی به صورت نقطه ای تشدید می شود


مدیرکل هواشناسی استان زنجان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: بر اساس این هشدار بارش های همرفتی به صورت نقطه ای تشدید می شود.

- محمدرضا رحمن نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این هشدار بارش های همرفتی به صورت نقطه ای تشدید می شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت این سامانه اواخر وقت یکشنبه به پایان می رسد، تصریح کرد: تشکیل هسته های بارشی همرفتی به صورت رگبار باران و رعد و برق در بخش هایی از شهرستان های استان، وزش موقت باد نسبتا شدید تا شدید، احتمال تگرگ و خیرش گرد و خاک از مخاطرات فعالیت سامانه همرفتی است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز هوای استان به تدریج ابری خواهد شد، اظهار کرد:  این وضعیت جوی در بعدازظهر در برخی مناطق با رگبار باران و رعدوبرق همراه می شود.

رحمن نیا افزود: هر چند شدت بارش های پیش بینی قابل توجه نخواهد بود، ولی با توجه به ماهیت بارش های تابستانی، احتمال رگبار شدید باران به صورت محلی وجود خواهد داشت که می تواند حتی منجر به جاری شدن سیلاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های همرفتی به صورت نقطه ای تشدید می شود

بارش های همرفتی به صورت نقطه ای تشدید می شود