مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-20سياسي

هشدار دادستان بافت درباره شایعه سازی در انتخابات پیش رو


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل انتخابات و حساسیت این دوره از انتخابات برای کشور، با هر گونه عوامل شایعه سازی وشایعه پراکنی برخورد قانونی می شود.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل انتخابات و حساسیت این دوره از انتخابات برای کشور، با هر گونه عوامل شایعه سازی وشایعه پراکنی برخورد قانونی می شود.

حمید حسنی نیا امروز 29 مردادماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمام مسئولان باید همچون انتخابات گذشته، زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند و دستگاه قضایی نیز در این رابطه حمایت حقوقی و قضایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شایعه سازی و شایعه پراکنی،آسیب های جدی به جامعه وارد می کند، افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره می کوشند با این شیوه جنگ روانی، توده های مردم را نگران کرده و افکار عمومی را از مسائل اصلی و محوری دور کنند.

دادستان بافت با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب برخی چهره های انقلابی و مذهبی در جامعه است، گفت: در عصر حاضر، این شیوه فریبکارانه با ابزارهای رسانه ای پیشرفته خودنمایی می کند و از این طریق، دشمنان داخلی و خارجی شخصیت های مذهبی، سیاسی و فرهنگی ما را هدف می گیرند تا علاوه بر تخریب و ترور شخصیتی آنان، به روند پیشرفت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان بافت درباره شایعه سازی در انتخابات پیش رو

هشدار دادستان بافت درباره شایعه سازی در انتخابات پیش رو