مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-13فرهنگي

من بازیگر تلویزیون هستم/ سوء تفاهم با رئالیتی شوها باید حل شود


الیکا عبدالرزاقی کار در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی را دو مقوله متفاوت از هم نمی داند و در این زمینه معتقد است: برای بک بازیگر، کیفیت فیلمنامه و کارگردان مهم است؛ - الیکا عبدالرزاقی کار در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی را دو مقوله متفاوت از هم نمی داند و در این زمینه معتقد است: برای بک بازیگر، کیفیت فیلمنامه و کارگردان مهم است؛ اینکه پلتفرم پخش کننده یک برنامه کجا باشد مهم نیست و خیلی فرقی ندارد که تلویزیون باشد یا شبکه نمایش خانگی یا جای دیگر.

محدودیت های همه این رسانه ها مثل هم است و شاید تنها چیزی که کمی شبکه خانگی را متفاوت می کند این است که افکار و ایده های به روزتر و قابل لمس تری نسبت به تلویزیون برای مخاطب دارد.

الیکا عبدالرزاقی که این روزها در قالب مجموعه ای در حوزه کودکان با عنوان فوفو مسافری از کامادو به ایفای نقش پرداخته و از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، در گفت وگو با ایسنا، درباره ی تجربه کار کودک و دغدغه خود اظهار کرد: فکر می کنم همه نسبت به حوزه کودک، دغدغه مند باشند؛ اینکه ما کارهایی را با کودکان می سازیم و اسم آن را کار کودک می گذاریم خیلی متفاوت است با کاری که برای کودک ساخته می شود.

سریال فوفو مسافری از کامادو هم علاوه بر اتفاقات کمیکی که در آن می افتد، مخاطب و نقطه هدف آن هم کودکان است و هم بزرگسالان که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من بازیگر تلویزیون هستم/ سوء تفاهم با رئالیتی شوها باید حل شود

من بازیگر تلویزیون هستم/ سوء تفاهم با رئالیتی شوها باید حل شود