مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-20اجتماعي

در مناطق مرکزی و نوار ساحلی هرمزگان شرایط بارشی مهیا نیست


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات غربی با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات غربی با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه توصیه می شود با توجه به تقویت بارش های همرفتی از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری شود، افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطق مرکزی استان و نوار ساحلی که شرایط بارشی مهیا نیست تند باد موقت همراه با گرد وخاک و کاهش موقت دید مورد انتظار است.

وی اظهار کرد: طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب با توجه به افزایش ابرناکی در مناطق نزدیک به سواحل، احتمال تند باد لحظه ای در بنادر مرکزی و غربی استان دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: توصیه می شود صیادان در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب از تردد دریایی در بنادر مرکزی و غربی خوددداری کرده و تمهیدات لازم در این مناطق مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مناطق مرکزی و نوار ساحلی هرمزگان شرایط بارشی مهیا نیست

در مناطق مرکزی و نوار ساحلی هرمزگان شرایط بارشی مهیا نیست