مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-16سياسي

«یوم الحسین» تجمع عاشورایی وحدت آفرین در اصفهان


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت: یکی از آرمان های بزرگ برای شهر اصفهان، برگزاری تجمع عظیم، متمرکز و باشکوه در ماه محرم بود که همه مردم فارغ از نام ها و نشان های خاص هیئت ها زیر بیرق اباعبد الله الحسین(ع) جمع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار دست اندرکان برگزار کننده تجمع عظیم عاشورایی مردم اصفهان یوم الحسین اظهار کرد: یکی از آرمان های بزرگ برای شهر اصفهان، برگزاری تجمع عظیم، متمرکز و باشکوه در ماه محرم بود که همه مردم فارغ از نام ها و نشان های خاص هیئت ها زیر بیرق اباعبد الله الحسین(ع) جمع شوند و پیام خادم الحسینی را بر محور وحدت منعکس کنند.

وی با تقدیر از چنین حرکت های وحدت آفرینی که در ماه محرم در اقصی نقاط کشور چون یوم العباس زنجان برگزار می شود، گفت: درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت و وحدت بر سر آرمان ها و دشمنی با ظلم است، بنابراین قرار گرفتن کنار هم دور از حب ها و بغض ها در مجلس عزای حسین(ع) کار شایسته ای است که در اصفهان محقق شد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به روایتی از سیدالشهدا(ع) مبنی براینکه اگر کسی خواهان هدف صحیح است باید از مسیر درست(دور از معصیت) به آن دست یابد و اگر مسیر نادرست همراه با معصیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یوم الحسین» تجمع عاشورایی وحدت آفرین در اصفهان

«یوم الحسین» تجمع عاشورایی وحدت آفرین در اصفهان