مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-11سياسي

امام جمعه بندرعباس: اگر پهلوی می ماند چیزی از ایران باقی نمی ماند


امام جمعه بندرعباس با بیان این که امروزه برخی به دنبال تطهیر پهلوی در اذهان نسل جوان ما هستند، گفت: اگر پهلوی می ماند، معلوم نبود عاقبت بقیه این سرزمین به کجا می رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: روشنگری درباره آنچه پهلوی بر سر این مملکت آورد برای نسل جوان امروز اهمیت بسیار فراوانی دارد چرا که برخی به دنبال تطهیر پهلوی هستند.

وی با بیان این که اگر پهلوی می ماند، معلوم نبود عاقبت بقیه این سرزمین به کجا می رسید، به بخشیدن کوههای آرارات از سوی رضا شاه به دستور انگلیسی ها به کمال آتاتورک و نیز بخش هایی از اروند رود به عراق از سوی او اشاره و خاطرنشان کرد: بحرین را نیز در دوران محمد رضا شاه بخشیدند و کوچکترین مقاومتی در برابر توطئه آمریکایی ها از خودشان نشان ندادند.

امام جمعه بندرعباس با تصریح بر این که بیچارگی های امروز در حوزه قفقاز از همان تصمیم های اشتباه دوران پهلوی و قاجار است، از دانشگاهیان و اهالی علم و تاریخ خواست تا این خیانت ها را برای مردم افشا کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه به اقتدار امروز کشور در ابعاد مختلف اشاره و عنوان داشت: امروز ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با سفر به دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: اگر پهلوی می ماند چیزی از ایران باقی نمی ماند

امام جمعه بندرعباس: اگر پهلوی می ماند چیزی از ایران باقی نمی ماند