مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-01ورزشي

سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه در حال راه اندازی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه در حال راه اندازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر حاتمی بعد از ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیأت تیراندازی استان کرمانشاه که با حضور رییس و دبیر فدراسیون تیر اندازی در سالن ولی عصر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه این هیأت تاکنون قدم های بزرگی برداشته اما برای پیشبرد اهداف خود نیازمند همدلی و همراهی اعضای این هیأت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه رییس جدید هیأت تیراندازی توانسته 22 آرای مثبت از 22 عضو حاضر در مجمع را به دست بیاورد، افزود: با این شرایط و وجود همدلی و اتفاق نظر اعضا موقعیت خوبی پیش آمده که با همراهی و همدلی مسیر رشد و توسعه در رشته تیراندازی را مانند سابق بلکه با قوت بیشتر ادامه داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: هیأت تیراندازی در کسب قهرمانی و عرصه حرفه ای خود تاکنون افتخارات زیادی کسب کرده و عملکرد خوبی داشته که انتظار می رود باقی هیأت های ورزشی نیز در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.

حاتمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هیأت تیراندازی در عرصه قهرمانی تاکنون عملکرد خوبی داشته و افتخار آفرینی کرده در زمینه استعداد یابی هم باید پیشگام و پیشرو باشد و قدم های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه در حال راه اندازی است

سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه در حال راه اندازی است