مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-30اجتماعي

اجرای طرح کودک فناور در پارک علم و فناوری لرستان


رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: طرح کودک فناور در استان توسط پارک علم و فناوری لرستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: طرح کودک فناور در استان توسط پارک علم و فناوری لرستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

فرهاد نامداری امروز هشتم مردادماه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح کودک فناور، آموزش کودکان به سبک فناور محور است که به همین منظور در سه حوزه علم رباتیک، علوم آزمایشگاهی و نجوم توسط فناوران شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک، مطالبی متناسب با رده سنی کودکان آموزش داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح که با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ خلاقیت و نوآوری و ایجاد تفکر خلاق و تشویق و آشنایی کودکان با حوزه فناوری انجام خواهد شد از سوی پارک علم و فناوری لرستان به وزارت علوم پیشنهاد و به صورت پایلوت در لرستان اجرا می شود.

رییس پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: امید می رود با اجرای این طرح، کودکان با مباحث فناوری آشنا و همچنین انعطاف پذیری ذهنی، تفکر هدفمند و انگیزه مهارت آموزی در کودکان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کودک فناور در پارک علم و فناوری لرستان

اجرای طرح کودک فناور در پارک علم و فناوری لرستان