مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-05ورزشي

پاکدل: با حضور تیم های سوئد و جزایر فارو صعود ما قابل تصور نبود


رییس فدراسیون هندبال کار ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را کاری بزرگ و درخشان توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران شنبه شب 14 مردادماه در آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم بروندی تیم چهارم آفریقا رفت و با برتری پرگل 46 بر 24 به دومین پیروزی خود دست یافت.

شاگردان رحیمی زاد با دو برد و یک تساوی با ارزش مقابل سوئدتیم سوم جهان بعد از 13 سال غیبت از مسابقات جهانی برای اولین بار راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال پس از پیروزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران برابر بروندی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: حضور در جمع 16 تیم برتر و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را تبریک می گویم.

وی افزود: شاید تصور حضور در مرحله یک هشتم با توجه به حضور تیم های سوئد و جزایر فارو که از قدرت های برتر جهان هندبال هستند کمی سخت بود اما با درخشش بازیکنان و همت کادر فنی این اتفاق محقق شد و با 5 امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم.

پاکدل ادامه داد: قطعاً در مرحله یک هشتم کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم بخصوص جامعه هندبال بتوانیم اتفاق های خوبی رقم بزنیم هر چند تا همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدل: با حضور تیم های سوئد و جزایر فارو صعود ما قابل تصور نبود

پاکدل: با حضور تیم های سوئد و جزایر فارو صعود ما قابل تصور نبود