مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-21اجتماعي

لرستان جزو استان های طرح شتاب بخشی سوادآموزی قرار گرفت


در گروه سنی 10 سال و بالاتر، استان پایین تر از نرخ میانگین سواد کشور است و همین امر باعث شده که لرستان به مجموعه استان های مجری طرح شتاب بخشی به سوادآموزی اضافه شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در گروه سنی 10 سال و بالاتر، استان پایین تر از نرخ میانگین سواد کشور است و همین امر باعث شده که لرستان به مجموعه استان های مجری طرح شتاب بخشی به سوادآموزی اضافه شود.

رضا عزتی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی لرستان که با هدف اجرای طرح شتاب بخشی به سوادآموزی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لرستان در گروه سنی 10 ساله و بالاتر، پایین تر از نرخ میانگین سواد کشور است و همین امر باعث شده که استان لرستان به مجموعه استان های مجری طرح شتاب بخشی به سوادآموزی اضافه شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سوادآموزی در این استان افزود: با توجه به اهمیت و تأثیر بالای سواد در زندگی روزمره مردم، تمام ظرفیت های موجود استان باید در این امر مهم و اساسی فعالیت اثربخش داشته باشند.

عزتی اضافه کرد: در طرح شتاب بخشی، برابر با دستورالعمل، تمام دستگاه های دولتی با توجه به حوزه عملکردی و جامعه هدفی که با آن سر و کار دارند باید اقدام به شناسایی، جذب و آموزش افراد بی سواد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان جزو استان های طرح شتاب بخشی سوادآموزی قرار گرفت

لرستان جزو استان های طرح شتاب بخشی سوادآموزی قرار گرفت