مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-05اقتصادي

افزایش 41 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای کبودراهنگ


فرماندار شهرستان کبودراهنگ از افزایش 41 درصدی میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای امسال این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ از افزایش 41 درصدی میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای امسال این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فرمانداری شهرستان کبودراهنگ، مسلم غلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی که به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در حوزه های مختلف زیر ساختی و عمرانی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری 180 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی شهرستان کبودراهنگ با 197 پروژه اختصاص داده شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار اختصاص داده شده از محل تملک دارایی های سرمایه ای در سال جاری از سه محل استانی، توازن و نفت و گاز بوده که برای احداث و تکمیل طرح های عمرانی کبودراهنگ هزینه خواهد شد.

غلامی ادامه داد: 878 میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر ریاست جمهوری به استان همدان برای این شهرستان مصوب و درنظر گرفته شد که تا امروز ازمحل این اعتبارات در حوزه های مختلف پروژه های نیمه کاره مختلفی تکمیل شده است.

وی بیان کرد: از 180 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده سال جاری به شهرستان اعتباری افزون بر 39 میلیارد و 900 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 41 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای کبودراهنگ

افزایش 41 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای کبودراهنگ