مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-11فرهنگي

مدلی مناسب برای رتبه بندی کانون های تبلیغاتی ایجاد می شود


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال ایجاد مدلی مناسب برای رتبه بندی کانون های تبلیغاتی در سطح کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشاد مهدی پور در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول کانون های تبلیغاتی آذربایجان شرقی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ما هیچ رسانه ای نداریم که به اندازه حوزه تبلیغات، مخاطب عمومی داشته باشد و این موضوع، اهمیت تبلیغات را نمایان می سازد که هر فرد در هر سطحی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: با شیوه های تبلیغاتی رایج نمی توان در خصوص دهه های آینده صحبت کرد چرا که به مرور زمان، تبلیغات تحت تأثیر پیشران های فناوری قرار گرفته و فناوری هایی مثل هوش مصنوعی، نحوه انتقال پیام ها را تغییر می دهد.

مهدی پور، گفت: هم اکنون وارد یک عصر جدیدی از تولید محتوا می شویم که این شکل از تولید محتوا نمی تواند با شیوه های قدیمی صورت بگیرد و برای شناخت این تغییرات نیاز به انواع دوره های آموزشی داریم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به صدور مجوز برای کانون های تبلیغاتی ادامه داد: در حال حاضر درگاه ملی مجوزها، برای مجوز کانون ها فعال شده و به صورت شفاف و در یک چارچوب عمومی، مجوزهای موردنیاز را صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلی مناسب برای رتبه بندی کانون های تبلیغاتی ایجاد می شود

مدلی مناسب برای رتبه بندی کانون های تبلیغاتی ایجاد می شود