مدلی مناسب برای رتبه بندی کانون های تبلیغاتی ایجاد می شودمعاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال ایجاد مدلی مناسب برای رتبه بندی کانون های تبلیغاتی در سطح کشور هستیم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشاد مهدی پور در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول کانون های تبلیغاتی آذربایجان شرقی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ما هیچ رسانه ای نداریم که به اندازه حوزه تبلیغات، مخاطب عمومی داشته باشد و این موضوع، اهمیت تبلیغات را نمایان می سازد که هر فرد در هر سطحی می تواند با آن ارتباط برقرار کند. وی ادامه داد: با شیوه های تبلیغاتی رایج نمی توان در خصوص دهه های آینده صحبت کرد چرا که به مرور زمان، تبلیغات تحت تأثیر پیشران های فناوری قرار گرفته و فناوری هایی مثل هوش مصنوعی، نحوه انتقال پیام ها را تغییر می دهد. مهدی پور، گفت: هم اکنون وارد یک عصر جدیدی از تولید محتوا می شویم که این شکل از تولید محتوا نمی تواند با شیوه های قدیمی صورت بگیرد و برای شناخت این تغییرات نیاز به انواع دوره های آموزشی داریم. معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به صدور مجوز برای کانون های تبلیغاتی ادامه داد: در حال حاضر درگاه ملی مجوزها، برای مجوز کانون ها فعال شده و به صورت شفاف و در یک چارچوب عمومی، مجوزهای موردنیاز را صادر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |