مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:012023-07-25پزشكي

چگونه در تابستان سالم بمانیم؟


فصل تابستان با روزهای آفتابی، هوای گرم، خطر آفتاب سوختگی، آلرژی، گزش حشرات و سایر مشکلاتی که به همراه دارد، ممکن است به طرق مختلفی بر سلامت ما تأثیر بگذارد.

- جی پلاس ، تابستان علاوه بر فرصت بیشتری که برای خوش گذرانی در اختیار ما قرار می دهد، با مجموعه ای از چالش ها و خطرات فصلی نیز همراه است.

برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از تابستان داشته باشید و در عین حال ایمن و سالم بمانید، خوب است به نکاتی که در ادامه ذکر می شود، توجه کنید.

انجام این اقدامات ساده می تواند هر گونه بیماری و خطر احتمالی را از شما دور نگه دارد و تابستان را برایتان لذت بخش تر و ایمن تر کند.

1) برای حفظ روحیه، در فضای باز ورزش کنید خبرآنلاین نوشت؛ تابستان زمان خوبی برای افزایش فعالیت بدنی و رسیدگی به تناسب اندام است.

تعطیلات تابستانی و روزهای طولانی ، این فرصت را در اختیارتان قرار می دهند که اوقات فراغت خود را صرف ارتقای سلامتتان کنید.

هرچند ممکن است گرمای هوا و نور شدید آفتاب، شما را از انجم این کار بازدارد، اما با این حال، ساعات اولیه صبح و اواخر بعد از ظهر می تواند زمان مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری باشد.

ورزش و تحرک فیزیکی می تواند سلامت روانی ما را ارتقا دهد، از چاقی پیشگیری یا با آن مبارزه کند، به تناسب اندام کمک کند و کیفیت خواب ما را بهبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در تابستان سالم بمانیم؟

چگونه در تابستان سالم بمانیم؟