مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-14اجتماعي

پیش بینی جوی پایدار و آرام در اکثر مناطق کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «کبری رفیعی» درباره وضعیت جوی کشور گفت: در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی شده است و فقط در روز جمعه برای مناطقی از شمال و شمال غرب احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

- کارشناس سازمان هواشناسی از جوی آرام و پایدار در اکثر مناطق کشور خبر داد و گفت: دمای هوا در پایتخت نیر روند کاهشی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی درباره وضعیت جوی کشور گفت: در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی شده است و فقط در روز جمعه برای مناطقی از شمال و شمال غرب احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی توضیح داد: همچنین در 5 روز آینده در ارتفاعات جنوبی کشور از جمله ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعت های بعد از ظهر و اوایل شب با توجه به رشد ابر های همرفتی، احتمال رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب شرق و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خبر داد و افزود: طی 5 روز آینده آب های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم است که با توجه به این شرایط فعالان دریایی و صیادان به این نکته توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جوی پایدار و آرام در اکثر مناطق کشور

پیش بینی جوی پایدار و آرام در اکثر مناطق کشور