مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-21سياسي

مساجد به محل امن و ملجا امید مومنان تبدیل شود


حضور مسجد با گره گشایی از مشکلات مردم آباد می شود، بنابراین باید تلاش کنیم مساجد به مامن امن و ملجا امید مومنان تبدیل شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: حضور مسجد با گره گشایی از مشکلات مردم آباد می شود، بنابراین باید تلاش کنیم مساجد به مامن امن و ملجا امید مومنان تبدیل شود.

حجت الاسلام سعید مرادپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روز جهانی مساجد، عنوان کرد: دلیل نام گذاری یک روز با عنوان روز جهانی مساجد، آتش زدن مسجدالاقصی در سال 1348 به دست صهیونیست ها است.

وی با بیان اینکه یکی از اعتقادات صهیونیسم این است که زمانی حضرت مسیح دوباره به زمین باز خواهد گشت که هیکل سلیمان در زمین مسجدالاقصی بنا شود، افزود: با توجه به همین موضوع آنها تلاش می کنند که مسجدالاقصی را نابود کنند.

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به چاپ عکس ها از مسجدالاقصی بدون نشان دادن تخریب ها که صهیونیست ها در آن به وجود آورده اند، افزود: وظیفه ما این است که به عنوان مسلمان اجازه ندهیم صهیونیسم ها با حیله تبلیغاتی جهانیان را نسبت به موضوع مسجد الاقصی بی تفاوت کنند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه مسجد در اسلام از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است، متذکر شد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند: اولین خانه ای که برای بشریت روی زمین ساخته شده، بیت الله الحرام اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد به محل امن و ملجا امید مومنان تبدیل شود

مساجد به محل امن و ملجا امید مومنان تبدیل شود