مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-14سياسي

تعیین تکلیف بیش از 95 درصد کالاهای موجود در گمرک


رییس کل دادگستری استان مرکزی از تعیین تکلیف بیش از 95 درصد کالاهای موجود در انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در نشست تعیین تکلیف کالاهای توقیفی با اشاره به تعیین تکلیف کالاهای توقیفی و رسوبی موجود در انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات استان مرکزی، اظهار داشت: با اقدامات و نظارت های صورت گرفته، بازدیدهای مستمر و برگزاری جلسات منظم، طی یک سال گذشته و سال جاری، بیش از 95 درصد کالاهای موجود در انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرکات استان مرکزی که دارای حکم بودند و یا کالاهای سریع الفساد محسوب می شدند، تعیین تکلیف شده و با صدور دستورات قضایی از طریق مزایده عمومی و دیگر راهکارهای قانونی به فروش رسیده و یا امحا گردیده است.

   وی افزود: در سال گذشته در مجموع 1446 پرونده در خصوص تعیین تکلیف کالاهای موجود در این انبارها رسیدگی و با صدور احکام قضایی 3311 ردیف کالایی به ارزش بیش از 131 میلیارد تومان ترخیص گردید.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه بیان داشت: در 3 ماهه نخست امسال نیز 418 پرونده در این خصوص بررسی و احکام آنها صادر گردید که در نتیجه 538 ردیف کالایی به ارزش 76 میلیارد تومان از این انبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف بیش از 95 درصد کالاهای موجود در گمرک

تعیین تکلیف بیش از 95 درصد کالاهای موجود در گمرک