مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-07سياسي

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بزرگداشت روز خبرنگار در استان، گفت: آیین روز خبرنگار 18 مردادماه برگزار می شود، خبرنگاران می توانند با شرکت در این مراسم مشکلات خود را بی واسطه در حضور استاندار مطرح کنند.

- پیام احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به برگزاری آیین روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری، گفت: تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه جز وظایف مشخص مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: طی جلسات متعدد با دستگاه های ذی ربط بنا شد در روز چهارشنبه 18 مردادماه آیین روز خبرنگار در مجتمع لاله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شود، همچنین سخنرانی ها و برنامه های متنوعی متناسب با شرایط فعلی و ایام محرم در این روز اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این جلسه می توانند بی واسطه مشکلات خود را مطرح کنند، خاطرنشان کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه نشست صمیمی همراه با خبرنگاران استان در راستای شنیدن و بررسی مشکلات آن ها در این حوزه خواهد داشت.

احمدی در پایان یادآور شد: لازم است خبرنگاران قبل از شرکت در این آیین کارت های ورودی خود را از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود