مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:352023-07-25اجتماعي

عزاداری یوم العباس؛ عاشورای دیگری در خوزستان


آیین سوگواری یوم العباس در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار شد و شیعیان اهل بیت(ع) در روز هفتم ماه محرم در سوگ سقای دشت کربلا به عزاداری پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن هفتمین روز از ماه محرم، آیین سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در نقاط گوناگون خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی راد برگزار شد.

در استان خوزستان روز هفتم محرم به روز حضرت عباس(ع) یا یوم العباس معروف است که با حضور اقشار مختلف مردم عزاداری و سوگواری این روز با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان در جای جای استان خوزستان زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید عبد عبیات و سردار شهید حبیب شریفی برگزار شد که ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) در این آیین شرکت کردند.

در نقاط مختلف شهر اهواز همزمان با روز هفتم محرم عزاداری و سوگواری حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد که همشهریان سردار شهید رضا حمیدی، سردار شهید حمید سیلاوی، سردار شهید علی لویمی، دانش آموز شهید سید حسین سواری، شهید رضا شعیبی، شهید محمد عذاری و شهید یونس هویزه راکی سرشک از دیدگان جاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری یوم العباس؛ عاشورای دیگری در خوزستان

عزاداری یوم العباس؛ عاشورای دیگری در خوزستان