مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-22اقتصادي

بهره برداری از 30 طرح کشاورزی استان مرکزی در هفته دولت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: 30 طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: 30 طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد.

علی صفری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 30 طرح در هفته دولت به بهره برداری می رسد که این طرح ها در حوزه آب و خاک، صنایع تبدیلی و غذایی و شیلات و آبزیان است که از دوم تا هشتم شهریورماه امسال به صورت همزمان به بهره برداری می رسند.

وی افزود: بهره برداری از طرح انتقال آب کشاورزی با لوله و جدول پیش ساخته، بازسازی و مرمت 16 رشته قنات، احداث جدول بتنی کانال و آبیاری کشاورزی، انتقال آب کشاورزی با جدول پیش ساخته 14 روستا و کانال آبیاری رازین از جمله طرح هایی است که همزمان با هفته دولت در استان مرکزی بهره برداری می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، طرح پرورش ماهی، طرح توسعه کشت و صنعت دام شیری مولد، تولید کشک مایع، آبیاری تحت فشار و احداث کانال انتقال آب را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که همزمان با هفته دولت در استان مرکزی به بهره برداری می رسند.

صفری تاکید کرد: جهت بهره برداری از این طرح ها 11 هزار و 827 میلیارد و 503 میلیون ریال منابع مالی از محل اعتبارات ملی، استانی، وام بانکی و آورده اشخاص هزینه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 30 طرح کشاورزی استان مرکزی در هفته دولت

بهره برداری از 30 طرح کشاورزی استان مرکزی در هفته دولت