مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-19اقتصادي

جریمه 120 میلیارد تومانی متخلفان مرغ و تخم مرغ گلستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از جریمه 120 میلیارد تومانی متخلفان صنعت مرغ و تخم مرغ استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، تقی حسام ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: حدود 288 فقره پرونده برای صنعت مرغ در استان گلستان تشکیل شد و متخلفان 120 میلیارد تومان جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: سال گذشته 13 هزار گشت مشترک در استان داشتیم و در این راستا هفت هزار و 579 پرونده تشکیل شد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در پنج موضوع آرد و نان ، مسکن ، مرغ و غیره ورود کرد که سبب شد سال های گذشته در تامین و توزیع کالا در استان مشکلی نداشته باشیم.

حسام ادامه داد: در پنج ماهه گذشته هزار و 701 فقره پرونده در حوزه آرد و نان تشکیل شد و متخلفان به چهار میلیارد و 600 میلیون تومان جزای نقدی شدند؛ از میزان تخلفات 490 فقره اختصاص به بخش آرد داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود گفت: 10 واحد نانوایی متخلف در استان گلستان تعطیل شدند، ما نخواستیم مردم مجازات شوند لذا سهیه آرد نانوایی متخلف به واحدها مجاور اختصاص داده شد.

وی با بیان این که سهم مسکن در سبد خانوار بین 47 تا 50 درصد است، گفت: در هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم مورد توجه قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 120 میلیارد تومانی متخلفان مرغ و تخم مرغ گلستان

جریمه 120 میلیارد تومانی متخلفان مرغ و تخم مرغ گلستان