مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-15اقتصادي

دستاوردهای اقتصادی دولت مردمی در خراسان رضوی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به احیاء 310 واحد تولیدی راکد در استان طی سال گذشته گفت: نرخ بیکاری استان در سال گذشته به طور متوسط به 7.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به احیاء 310 واحد تولیدی راکد در استان طی سال گذشته گفت: نرخ بیکاری استان در سال گذشته به طور متوسط به 7.

3 درصد کاهش پیدا کرد که حاصل فعالیت ها در قالب احیاء واحدهای راکد، به بهره برداری رساندن این واحدها و راه اندازی واحدهایی بود که اکثر کار آن ها انجام شده بود؛ همچنین زیرساخت های گردشگری و زیارت در مشهد تقویت شده که مجموع این فعالیت ها در حوزه های مختلف 106 هزار اشتغال خالص در استان ایجاد کرده است.

ابوالفضل چمندی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهم دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم در خراسان رضوی از آغار کار خود تاکنون اظهار کرد: دولت سامانه ای تحت عنوان رصد اشتغال راه اندازی کرده تا محقق شدن تسهیلاتی که در قالب تبصره 16 قانون بودجه به مشاغل خانگی و کوچک داده می شود را رصد کند.

کار این سامانه ثبت دو محور اصلی از جمله ثبت اشتغال بهزیستی، کمیته امداد، مشاغل خانگی، بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان و ثبت اشتغال اصناف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای اقتصادی دولت مردمی در خراسان رضوی

دستاوردهای اقتصادی دولت مردمی در خراسان رضوی