کمبود 260 هزار معلم در افت نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان تاثیرگذار بوده/ مساله به طور ویژه در کمیسیون آموزش بررسی می شودفلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: در طول دوره کرونا در کیفیت آموزشی و پرورشی در همه حوزه ها آسیب دیدیم؛ برگشتن به سه سال قبل کار ویژه و فوق العاده ای می طلبد. - عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در طول دوره کرونا در کیفیت آموزشی و پرورشی در همه حوزه ها آسیب دیدیم؛ برگشتن به سه سال قبل کار ویژه و فوق العاده ای می طلبد. فلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: در طول دوره کرونا در کیفیت آموزشی و پرورشی در همه حوزه ها آسیب دیدیم؛ برگشتن به سه سال قبل کار ویژه و فوق العاده ای می طلبد. وی افزود: اعتراضات به افت کیفیت آموزشی در مدارس دولتی بیشتر است؛ باید توجه جدی به آن شود. فلاح گفت: کمیسیون آموزش باید وقت ویژه ای برای این مساله گذاشته و بررسی کند؛ باید تلاش کنیم جبران کنیم. عضو کمیسیون آموزش مجلس اذعان داشت: بحث تامین فضای آموزشی مورد نیاز، بحث کیفیت آموزشی و تامین معلم در برنامه هفتم توسعه آمده و تاکید شده است.
برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |