مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-18سياسي

جولان سگ های ولگرد باعث ترس مردم شبانکاره شده است


امام جمعه شبانکاره با پرداختن به برخی معضلات شهری گفت: وجود سگ های ولگرد در سطح شهر یک معضل گریبانگیر است که باعث ترس و نگرانی مردم شبانکاره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت: مسجد باید محور وحدت و مقاومت باشد و مساجد سنگر اسلام هستند و کار اسلام و انقلاب از مساجد شروع شد.

وی با بیان اینکه مسجد باید تربیت گاه جوانان و نوجوانان باشد، گفت: بانیان مساجد، هییت امنای مساجد باید مساجد را پایگاه اسلام و انقلاب قرار بدهند و مساجد باید به روز و جذاب باشند فقط محل نماز نباشد و برنامه های متنوع فرهنگی باید اجرا شود.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه دوره قدرت نمایی دشمنان به پایان رسیده است، افزود: قدرت جدیدی توسط ایران اسلامی در دنیا شکل گرفته است و این باور در دنیا به وجود آمده است که ایران اسلامی به یک ابرقدرت بازدارنده تبدیل شده است.

پردل ادامه داد: یکی از بخش های مهم فعالیت دشمن مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است زیرا سپاه و بسیج جذاب هستند و این جذابیت آن ها را سراسیمه می کند.

وی با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ بیان کرد: حمله تروریستیِ مذبوحانه، ددمنشانه و وقیحانه داعشیان پست فطرت و خبیث به زائرین بی سلاح و بی دفاع حرم مطهر حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سگ های ولگرد باعث ترس مردم شبانکاره شده است

جولان سگ های ولگرد باعث ترس مردم شبانکاره شده است