مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-26سياسي

برگزاری روضه های دخترانه در «کافه رفیقانه» همدان


مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان همدان از برگزاری روضه های دخترانه در «کافه رفیقانه» خبر داد و گفت: این کافه برنامه های متعددی را در مناسبت های مختلف برای دختران نوجوان دارد.

- طاهره فامیل خلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه اندازی کافه کتاب یا رفیقانه ویژه دختران در همدان اظهار کرد: این کافه یک مرکز تخصصی رشد، خلاقیت و استعدادیابی دختران است.

  وی گفت: چهار سال به دنبال راه اندازی این کافه بودیم چراکه با توجه به خلاهای دوره نوجوانی دختران و ضرورت انجام اقدامات و ایجاد شرایطی برای این سنین نظیر سرگرمی، توجه به سلامت روان و هویت، ایده راه اندازی مرکز تخصصی رشد، خلاقیت و استعدادیابی برای دختران مطرح شد.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه این مرکز خدمات مطالعه، امانت کتاب و حتی پذیرایی را دارد تاکید کرد: دختران اگر برنامه تولد، دورهمی، روضه دخترانه در مناسبت ها و مراسم فارغ التحصیلی داشته باشند این کافه پذیرای حضور آنهاست.

وی با بیان اینکه این مرکز یک آتلیه عکاسی و یک اتاق بازی هم دارد گفت: در اتاق بازی هم بازی های حرکتی و فیزیکی و بازی های سه بعدی و واقعیت مجازی ارائه می شود که با توجه به ایام محرم واقعیت مجازی بازسازی صحنه ها و رویدادهای عاشورا در برنامه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روضه های دخترانه در «کافه رفیقانه» همدان

برگزاری روضه های دخترانه در «کافه رفیقانه» همدان