مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-12سياسي

جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» مهر ماه در خرم آباد برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر اشاره کرد و گفت: این جشنواره یکم تا 6 مهر ماه به میزبانی خرم آباد با حضور 400 میهمان داخلی و 100 میهمان خارجی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هبه اله هاشمی امشب در دومین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به تجلیل از آزادگان توسط دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: تجلیل از آزادگان در 26 مردادماه به طور ویژه در دستور کار دستگاه های اجرایی لرستان قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره یکم تا 6 مهر ماه به میزبانی خرم آباد با حضور 400 میهمان داخلی و 100 میهمان خارجی برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: نکته دیگر یک درصد بودجه فرهنگ ایثار و شهادت دستگاه های اجرایی است که ساز و کار آن انجام و به زودی به دستگاه هایی اجرایی ابلاغ می شود .

هاشمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات دیگر این است که باید مورد توجه همه دستگاه های اجرایی قرار بگیرد، گفت: از این به بعد هر کتابی در حوزه ایثار و شهادت چاپ برسد باید به تایید کمیته فرهنگی و هنری بنیاد شهید برسد، در غیر این صورت وجهه قانونی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» مهر ماه در خرم آباد برگزار می شود

جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» مهر ماه در خرم آباد برگزار می شود