مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-12بين الملل

تقلای تل آویو برای ادامه حضور نیروهای یونیفل در مرز لبنان


رژیم صهیونیستی که به شدت از هر گونه تقابل با نیروهای حزب الله در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی واهمه دارد، یک هیأت را عازم آمریکا می کند تا بتواند نیروهای حافظ صلح یونیفل را در این مناطق باقی نگه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی که این روزها از هر گونه اقدام جنبش حزب الله لبنان در مناطق مرزی با فلسطین اشغالی به شدت وحشت زده هستند، از مسؤولان این رژیم می خواهند به هر نحوی شده فعالیت نیروهای یونیفل را در جنوب لبنان تمدید کنند.

طی ماه گذشته ارتش و کابینه رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه حزب الله لبنان دو چادر در آن سوی خط مرزی و در داخل خاک فلسطین اشغالی برپا کرده، اقدام به تنش آفرینی در منطقه مرزی کردند و همزمان از سازمان ملل و برخی کشورها خواستند تا حزب الله را به برچیدن این چادرها مجاب کند که با مقاومت حزب الله لبنان همراه شد.

به گفته مقامات حزب الله این چادرها در داخل خاک لبنان برپا شده اند و اسراییل هیچ حقی برای اعتراض ندارد، مقامات بیروت نیز به صراحت جانب حزب الله را گرفتند.

وبسایت صهیونیستی واللا امروز شنبه خبر داد که افی دفرن رییس بخش روابط خارجی ارتش رژیم اسراییل در صدر یک هیأت نظامی در هفته جاری به آمریکا سفر خواهد کرد و با مسئولان آمریکایی شروط مربوط به ادامه فعالیت نیروهای ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای تل آویو برای ادامه حضور نیروهای یونیفل در مرز لبنان

تقلای تل آویو برای ادامه حضور نیروهای یونیفل در مرز لبنان