سند هفتم توسعه نتوانسته یک محور مشخص برای توسعه آموزش و پرورش را ترسیم کندعرفان گلزاده، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با بررسی سند هفتم توسعه به نقاط ضعف و قوت متفاوتی برمی خوریم. - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برخی چالش های سند هفتم توسعه گفت: سند هفتم نتوانسته یک محور مشخص و نگاه کلان نسبت به مساله توسعه آموزش و پرورش را در سند ترسیم کند، به نوعی انسجام لازم برای رسیدن به هدف پنج ساله مدنظر را در سند نمی بینیم. عرفان گلزاده، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با بررسی سند هفتم توسعه به نقاط ضعف و قوت متفاوتی برمی خوریم. باید توجه داشت که اسناد توسعه از مهم ترین و محوری ترین اسناد حکمرانی ایران هستند و در صورت تدوین دقیق می توانند راهگشا ی مساله ی توسعه باشند، چرا که عملکرد پنج سال آینده ی کشور را در حوزه ی برنامه ریزی و عمل جهت دهی می کنند فلذا نوع نگاه ما به این سند باید با جدیت و دقت کافی در یک افق دید کلان باشد. وی گفت: با نگاه و بررسی سند هفتم توسعه متوجه می شویم که تلاش شده تا این سند نسبت به اسناد قبلی به نوعی ارتقا پیدا کند و در برخی از بخش ها هم این اتفاق افتاده، اما با این وجود همچنان چالش های اساسی در سند و برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |