مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-23اقتصادي

رفع معارض ملک 51 میلیارد تومانی در مسیر بزرگراه یادگار امام(ره)


در راستای رفع معارضین املاک تحت تملک اشخاص حقیقی در مسیر پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، ملکی در ضلع جنوب غربی میدان فتح آزادسازی شده و تخریب می شود.

- رفع معارض ملک 51 میلیارد تومانی در مسیر بزرگراه یادگار امام(ره) در راستای رفع معارضین املاک تحت تملک اشخاص حقیقی در مسیر پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، ملکی در ضلع جنوب غربی میدان فتح آزادسازی شده و تخریب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 در این باره گفت: به منظور رفع معارضین املاک امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) با اعمال فرآیند ماده 9 لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه های عمومی، عمران و نظامی، نسبت به تعیین تکلیف 43 ملک معارض این مسیر از طریق نهاد دادستانی اقدام شد.

وی افزود: در همین راستا و پس از بررسی های انجام شده، بهای معامله غالب املاک موصوف پس از کارشناسی تعیین و مکاتبات جهت تودیع مبلغ تعیینی با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران صورت پذیرفته است.

مرتضوی ادامه داد: بدین منظور ملک پلاک ثبتی موسوم به سنگبری حاجیان واقع در ضلع جنوب غربی میدان فتح پس از تایید بهای آن به مبلغ 51 میلیارد تومان جهت تخریب و بهره برداری به پیمانکار پروژه تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معارض ملک 51 میلیارد تومانی در مسیر بزرگراه یادگار امام(ره)

رفع معارض ملک 51 میلیارد تومانی در مسیر بزرگراه یادگار امام(ره)