مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-07اقتصادي

حضور گسترده انبوه سازان در بافت های فرسوده


در شهر تهران از مهر سال گذشته تا تیرماه امسال که اجرای بسته تشویقی 19 بندی نوسازی بافت های فرسوده آغاز شده صدور پروانه های ساختمانی 200 درصد رشد داشته و آمار از حضور گسترده انبوه سازان در بافت های فرسوده حکایت دارد.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر تهران از مهر سال گذشته تا تیرماه امسال که اجرای بسته تشویقی 19 بندی نوسازی بافت های فرسوده آغاز شده صدور پروانه های ساختمانی 200 درصد رشد داشته و آمار از حضور گسترده انبوه سازان در بافت های فرسوده حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آیینی ـ در حاشیه بیست سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اظهار کرد: سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری تمام فعل و انعفالات کالبدی که در محلات هدف بازآفرینی شهری توسط اعضای ستاد ملی بازآفرینی شهری رخ می دهد را نشان می دهد.

طی چهار ماه ابتدای سال جاری صدور پروانه های ساختمانی در بافت های فرسوده شهر تهران 200 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از سال 1392 شاهد آمار نزولی نوسازی بافت های فرسوده بودیم اما در دولت سیزدهم و با تغییر رویکرد شرکت بازآفرینی شهری ایران به مردمی سازی شرایط تغییر کرد و بر اساس اطلاعات وارده به سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری تاکنون 178 هزار و 152 واحد پروانه نوسازی مسکن در بافت های فرسوده صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده انبوه سازان در بافت های فرسوده

حضور گسترده انبوه سازان در بافت های فرسوده