مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-29پزشكي

سنگک بهترین نان نیست


در حال حاضر عمدتا نانوایی ها برای تهیه نان سنگک از آرد سفید استفاده می کنند؛ بنابراین نان سنگکی که با آرد سفید تولید می شود مزیتی بر سایر نان های سنتی ندارد.

-  نیستانی با بیان اینکه زنان باردار نیازمند مشاوره گرفتن از متخصصان تغذیه در دوران بارداری هستند، تاکید کرد: این توصیه که در بارداری یا شیردهی باید جای دو نفر غذا بخوریم از پایه و اساس غلط است.

  وی در ادامه با بیان اینکه هدف از رژیم های غذایی کاهش یا کنترل وزن باید ارتقای سلامت باشد ادامه داد: اگر هدف صرفا کاهش وزن باشد، هر راهکاری می تواند برای لاغر شدن به عنوان ابزار استفاده شود، این کار به ضرر سلامت منجر خواهد شد.

  نیستانی در ادامه با اشاره به این موضوع که خوردن غذاهای کم کالری به کاهش وزن کمک می کند، خاطرنشان کرد: برخی از افراد برای اینکه وزنشان را کم کنند به رژیم های لاغری میوه و سبزیجات رو می آورند و انواع میوه ها را در سبد غذایی شان قرار می دهند؛ غافل از اینکه استفاده بیش از حد از میوه ها هم برای رژیم لاغری مناسب نیست و حتی به دلیل قند بالا باعث چاق شدن هم می شود.

  وی با بیان اینکه استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن یکی دیگر از باورهای غذایی غلطی است که بسیار رایج است،گفت: استفاده از شیر و لبنیات در  مقادیر توصیه شده هیچ اشکالی ندارد و می تواند سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگک بهترین نان نیست

سنگک بهترین نان نیست