مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-16سياسي

خبرگزاری مهر رسانه ای موفق در ترویج ارزش های دینی و معروفات است


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: خبرگزاری مهر رسانه ای موفق در ترویج ارزش های دینی و معروفات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر رسانه ای موفق در ترویج ارزش های دینی و معروفات است.

حسینی افزود: قدردان تلاش های شبانه روزی خبرنگاران خبرگزاری مهر در استان هستیم و مجاهدت های این عزیزان در عرصه اطلاع رسانی را ارج می نهیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم که خبرنگاران خبرگزاری مهر در راستای مقابله با ترک فعل مدیران ورود نموده و این ستاد را در این خصوص یاری کنند.

خبات ساعدی مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان نیز در این دیدار به ظرفیت های تولید محتوای چند رسانه ای در کنار اخبار به روز در خبرگزاری مهر در سطح استان کردستان اشاره کرد و گفت: خبرگزاری مهر در ترویج معروفات و نشر ارزش های دینی جایگاه ویژه ای در بین رسانه های استان دارد.

وی افزود: تولیدات چند رسانه ای این خبرگزاری در حوزه دینی و فرهنگی در سطح استان ویژه بوده و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

ساعدی از طرح رسانه ای هیئت خبرنگار ویژه ایام محرم به عنوان یکی از طرح هایی نام برد که با استقبال گسترده عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی در استان مواجه شده و این تجربه موفق در مناسبت های ملی و مذهبی دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر رسانه ای موفق در ترویج ارزش های دینی و معروفات است

خبرگزاری مهر رسانه ای موفق در ترویج ارزش های دینی و معروفات است