مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-07اقتصادي

اجرای پروژه های فنی و عملیاتی پایانه نفتی خارگ تسریع می شود


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تسریع در پروژهای فنی و عملیاتی این شرکت در پایانه نفتی خارگ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس غریبی دوشنبه شب در بازدید از تأسیسات پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: برای انجام وظیفه و مأموریت خطیر واگذارشده به شرکت پایانه های نفتی ایران، بروز رسانی تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای کمک به تولید و انجام مأموریت صادرات نفت خام در راستای سیاست های صنعت نفت در دستور کار است.

وی افزود: هدف از بازدید از مناطق عملیاتی بررسی بازخورد تصمیماتی است که جهت چابکی مناطق عملیاتی در ستاد تاکید و گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: پروژه های تعمیرات و نوسازی مخزن 26، بهینه سازی سوخت، کارخانه RO، پهلوگاه 15 اسکله غربی، کچمنت های شرقی و غربی، رنگ آمیزی سازه های پهلوگاه 9 و10 و محور 19 تا 45 اسکله شرقی، بازرسی و تعمیر خطوط لوله زیر دریایی، حفاظت الکترونیک تأسیسات، تعمیرات و نوسازی خوابگاه ها و پروژه های در حوزه مسئولیت های اجتماعی می بایست در دستور کار رؤسای ادارات منطقه و مدیران باشد.

غریبی خاطرنشان کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک سازمان چابک در نوک پیکان صنعت نفت در حوزه های مختلف عملیاتی نقش مهم خود را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های فنی و عملیاتی پایانه نفتی خارگ تسریع می شود

اجرای پروژه های فنی و عملیاتی پایانه نفتی خارگ تسریع می شود