مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-08سياسي

هیچ آموزشی نمی تواند گزینش بد نیروهای داوطلب ورود به آموزش و پرورش را جبران کند


هیچ آموزشی نمی تواند گزینش بد نیروهای داوطلب ورود به آموزش و پرورش را جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرور خبرگزاری فارس، هزار و بیست و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این جلسه رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای آموزش و پرورش، اظهار کرد: هیچ آموزشی نمی تواند گزینش بد نیروهای داوطلب ورود به آموزش و پرورش را جبران کند؛ باید در گزینش افراد برای جذب در آموزش و پرورش دقت و ظرافت بیشتری به خرج داده شود.

وی با بیان اینکه در گزینش داوطلبان ورود به آموزش و پرورش باید صلاحیت های حرفه ای، اختصاصی و عمومی آنها به دقت مورد بررسی قرار گیرد، افزود: گزینش و جذب نیرو برای آموزش و پرورش باید با آرامش و فرصت کافی انجام شود.

صحرایی با اشاره به اینکه سرنوشت آینده فرزندان این سرزمین در دستان معلم است، گفت: یک کانون ارزیابی برای گزینش نیروهای داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان ایجاد کرده ایم؛ این کانون به دقت به ارزیابی صلاحیت های حرفه ای، عمومی و اختصاصی داوطلبان می پردازد.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی جدید 30 هزار نفر است که هر سال 5 هزار نفر تا رسیدن به مرز 40 هزار نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ آموزشی نمی تواند گزینش بد نیروهای داوطلب ورود به آموزش و پرورش را جبران کند

هیچ آموزشی نمی تواند گزینش بد نیروهای داوطلب ورود به آموزش و پرورش را جبران کند