مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-07سياسي

اقتصاد رسانه های کردستان ضعیف است


معاون امور فرهنگی، تبلیغات و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اقتصاد رسانه ها در استان ضعیف است و تنها منبع اقتصادی و حمایتی رسانه ها آگهی های دولتی و یا ثبتی است که متاسفانه پاسخگوی نیاز این رسانه ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عیسی فلاحی عصر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با اصحاب رسانه در سنندج اظهار کرد: استان کردستان 145 رسانه فعال دارد که 45 نشریه آن چاپی و مابقی برخط هستند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در استان کردستان با وجود شرایط سخت اقتصادی در راستای اطلاع رسانی تمام تلاش خود را بکار می گیرند و در این راستا همواره در عرصه حضور دارند.

معاون امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: امروز ما در مقابله با هجمه وسیع رسانه ها مواجه هستیم رسانه های معاندی که تمام سعی و تلاش خود را برای از میدان به درکردن اصحاب جراید بکار می گیرند.

وی افزود: هجمه هایی که از سوی رسانه ها و برخی کانال های معاند خبرنگاران این استان را تهدید می کند در دیگر استان ها وجود ندارد.

وی به اقتصاد ضعیف رسانه های استان و ضرورت توجه جدی به آنها گریزی زد و گفت: امروز تنها منبع اقتصادی و حمایتی رسانه ها در استان آگهی های دولتی و ثبتی است که متاسفانه پاسخگوی نیاز هزینه های این رسانه ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد رسانه های کردستان ضعیف است

اقتصاد رسانه های کردستان ضعیف است