مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21بين الملل

پیشنهاد عجیب زلنسکی برای عضویت در ناتو


رییس جمهور اوکراین در پاسخ به سوالی درباره احتمال واگذاری قلمرو در ازای دریافت عضویت ناتو، در اظهاراتی عجیب عنوان کرد، اوکراین آماده است تا در ازای واگذاری شهر بلگورود روسیه، - رییس جمهور اوکراین در پاسخ به سوالی درباره احتمال واگذاری قلمرو در ازای دریافت عضویت ناتو، در اظهاراتی عجیب عنوان کرد، اوکراین آماده است تا در ازای واگذاری شهر بلگورود روسیه، عضویت ناتو را به دست آورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اوکراینسکا پراودا ، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین این اظهارات را در جریان یک کنفرانس خبری مشترک با مته فردریکسن، نخست وزیر دانمارک مطرح کرد.

وی گفت: ما آماده تبادل بلگورود (روسیه) در ازای گرفتن عضویت ناتو هستیم! این واکنش زلنسکی به پیشنهادات اخیر برای تبادل قلمرو اوکراین در ازای صلح و دریافت عضویت ناتو بود.

این در حالی است که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان رییس جمهوری اوکراین مبنی بر آمادگی وی برای تبادل بلگورود با عضویت در ناتو واکنش نشان داد و گفت که زلنسکی اور دوز داشته است.

زاخارووا در توضیح این موضوع به ریانوستی خاطرنشان کرد: ظاهرا او بیش از حد مصرف کرده است! فردریکسن تاکید کرد، تصمیم گیری درباره مذاکره در مورد صلح و زمان برگزار آن به اوکراین بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عجیب زلنسکی برای عضویت در ناتو

پیشنهاد عجیب زلنسکی برای عضویت در ناتو