مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-15سياسي

انتخابات از ابرازهای قوت کشور و اقتدار ملی است


مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ابرازهای قوت کشور و علامت اقتدار ملی، انتخابات بوده و تاکید نیز بر مشارکت حداکثری است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ابرازهای قوت کشور و علامت اقتدار ملی، انتخابات بوده و تاکید نیز بر مشارکت حداکثری است.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک روز سه شنبه 24 مرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن دنبال جنگ ترکیبی است، افزود: جنگ ترکیبی دشمن در سطوح مختلف ادامه دارد که ضرورت دارد که رسانه و خبرنگاران افسران جنگ نرم حضور چشمگیر داشته باشند.

وی اظهارکرد: همیشه دو خطر بزرگ در کمین نظام سیاسی اسلام بوده که اولین مورد دشمن بیرونی است که شامل کفار و منافقین می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خطر دیگری که نظام سیاسی اسلام را تهدید می کند، خطر اضمحلال درونی جامعه اسلامی است که از درون خطر آن وجود دارد.

حکمتی نیک جهاد و مقاومت را راه مقابله با این دو خطر دانست و تصریح کرد: منظور از جهاد، جهاد نظامی صرف نیست و بستگی به نوع تهاجم دارد.

متناسب با نوع تهاجم دشمن رفتار ما تنظیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات از ابرازهای قوت کشور و اقتدار ملی است

انتخابات از ابرازهای قوت کشور و اقتدار ملی است