مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30اقتصادي

وجود 150 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_ مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 150 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در استان وجود دارد که پیش بینی می شود تا پایان دولت سیزدهم این پروژه ها تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان کارگر صبح یک شنبه در جسله شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: در این دولت شاهد افزایش اعتبارات بودیم، از ابتدای دولت اعتبارات نوسازی مدارس در استان 300 درصد افزایش داشت که 90 درصد این اعتبارات نقدی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: در 6 ماهه ابتدایی سال جاری طبق برنامه زمابندی باید 2 هزار پروژه مدرسه سازی در کشور تکمیل و به بهره برداری برسد، سهم استان از این تعداد 40 پروژه مدرسه سازی است که این پروژه ها تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 150 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: پیش بینی می شود تا پایان دولت سیزدهم این پروژه ها تکمیل، تجهیز و به بهره بر داری برسد.

سلمان با اشاره به اجرای طرح محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: 56 پروژه مدرسه سازی در قالب 233 کلاس درس در استان طی 3 سال تعریف شد، در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس در سال 1400 حدود 120 میلیارد تومان در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 150 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در چهارمحال و بختیاری

وجود 150 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در چهارمحال و بختیاری