مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-03سياسي

اهانت کنندگان به قرآن باید به سزای عمل خود برسند


مسلمین باید در برابر اهانت کنندگان به قرآن موضع بگیرند و این افراد باید محاکمه و به سزای عمل خود برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله یدالله رحیمیان که در مسجد اعظم قم برگزار شد اظهار داشت: انسان همانند همه موجودات یک تولد و یک مرگ دارد که بین این آمد و رفت را عمر می گویند که سرمایه اصلی انسان است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر انسان از این عمر، خوب بهره برداری کند به تعبیر قرآن فائز است و اگر بهره برداری درستی صورت نگیرد پشیمان است.

نظری منفرد بیان داشت: قرآن می فرماید عده ای در این دنیا سود می برند و عده ای زیان می بینند و برخی ها نیز نه تنها خود، بلکه خانواده شأن را هم به مسیر باطل و زیان می برند.

وی با بیان اینکه خداوند به انسان اختیار داده است تا انتخاب کند و انسان موجود انتخابگری است ابراز داشت: عمر سرمایه نفیس و گرانبهایی است که انسان باید از آن به نحو احسن استفاده کند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: انسان وقتی پولی را خرج می کند می تواند دوباره آن را بدست آورد اما عمر را نمی تواند دوباره به دست بیاورد.

نظری منفرد بیان داشت: مرحوم رحیمیان 25 سال در رادیو به بیان مسائل شرعی می پرداخت و در سطوح مختلف حوزه علمیه تدریس و به تربیت شاگردان می پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت کنندگان به قرآن باید به سزای عمل خود برسند

اهانت کنندگان به قرآن باید به سزای عمل خود برسند